Some days are hard and you have to turn to your Captain for strength. #carolcorps #captainmarvel #caroldanvers #marvel @kellysued

Some days are hard and you have to turn to your Captain for strength. #carolcorps #captainmarvel #caroldanvers #marvel @kellysued

Today I become officially older than Emma Frost, and it makes me want to throw myself out a window.
FML
Happy Birthday to me….

Today I become officially older than Emma Frost, and it makes me want to throw myself out a window.

FML

Happy Birthday to me….

towritecomicsonherarms:

Magneto #2


yeah, i’m that kind of fan.

towritecomicsonherarms:

Magneto #2

yeah, i’m that kind of fan.

My con-swag from today!! I dressed as Wanda and this sweetheart game me this little Wanda bobblehead. :) and @rattle_and_burn bought me this loose Pietro bc I have him NIB in his variant green uniform. Now I have a little blue Pietro to carry around in my purse. :) yay! #pietromaximoff #wandamaximoff #scarletwitch #quicksilver #marvel #avengers

My con-swag from today!! I dressed as Wanda and this sweetheart game me this little Wanda bobblehead. :) and @rattle_and_burn bought me this loose Pietro bc I have him NIB in his variant green uniform. Now I have a little blue Pietro to carry around in my purse. :) yay! #pietromaximoff #wandamaximoff #scarletwitch #quicksilver #marvel #avengers

What’cha gonna do with all that ass, all that ass up in that #cosplay lol! So I tried to take a picture of my back so people could see the lacing and design, but then in the mirror I realized I looked like I was just trying to take a booty shot. So I have up on the costume aspect and was like BOOTY. I need to lose weight. 😭 #scarletwitch #wandamaximoff #marvel

What’cha gonna do with all that ass, all that ass up in that #cosplay lol! So I tried to take a picture of my back so people could see the lacing and design, but then in the mirror I realized I looked like I was just trying to take a booty shot. So I have up on the costume aspect and was like BOOTY. I need to lose weight. 😭 #scarletwitch #wandamaximoff #marvel

Lorna and Wanda. I really want these sisters to interact in a current #marvel title. I really feel they have never been given the chance on panel to delve into their sisterhood. I JUST WANT ALL MY BABIES TO GET ALLNG AND BE HAPPY! #cosplay #scarletwitch #polaris #wandamaximoff #lornadane

Lorna and Wanda. I really want these sisters to interact in a current #marvel title. I really feel they have never been given the chance on panel to delve into their sisterhood. I JUST WANT ALL MY BABIES TO GET ALLNG AND BE HAPPY! #cosplay #scarletwitch #polaris #wandamaximoff #lornadane

LORNA COSPLAY! I LOVE POLARIS! #allnewxfactor #marvel #polaris #lornadane #magneto #houseofm #cosplay

LORNA COSPLAY! I LOVE POLARIS! #allnewxfactor #marvel #polaris #lornadane #magneto #houseofm #cosplay

This one has no filter, so you can see the wig color. :) #polaris is my baby!!!! I love Lorna. 💚💚💚 do we like? I made the headdress, it’s made of resin and is pretty. #cosplay #marvel #magneto #houseofm #lornadane

This one has no filter, so you can see the wig color. :) #polaris is my baby!!!! I love Lorna. 💚💚💚 do we like? I made the headdress, it’s made of resin and is pretty. #cosplay #marvel #magneto #houseofm #lornadane

Wait, what is happening? Oh, right, I’m a loser. Lol. Polaris and Quicksilver have both donned their father’s helmet in the comics. the Scarlet Witch has not. Lorna, Pietro, and Wanda are all equal parts batshit crazy tho.  I love those messed up kiddos! #polaris #magneto #marvel #houseofm #cosplay #lornadane

Wait, what is happening? Oh, right, I’m a loser. Lol. Polaris and Quicksilver have both donned their father’s helmet in the comics. the Scarlet Witch has not. Lorna, Pietro, and Wanda are all equal parts batshit crazy tho. I love those messed up kiddos! #polaris #magneto #marvel #houseofm #cosplay #lornadane

I might be wearing my #Polaris wig and at a hardware store. Also wearing a #magneto hoodie? Yes I am. Whatever. You’re all just jealous. 💚💚💚💚 *magnetic sounds* #cosplaygonewrong #notdoingitright #iworrypeople #marvel #houseofm

I might be wearing my #Polaris wig and at a hardware store. Also wearing a #magneto hoodie? Yes I am. Whatever. You’re all just jealous. 💚💚💚💚 *magnetic sounds* #cosplaygonewrong #notdoingitright #iworrypeople #marvel #houseofm

Fixing little bits and pieces of my Cosplay today, just taking in the body suit so it won’t be so wrinkly :) #scarletwitch #wandamaximoff #cosplay #badasswitch #marvel

Fixing little bits and pieces of my Cosplay today, just taking in the body suit so it won’t be so wrinkly :) #scarletwitch #wandamaximoff #cosplay #badasswitch #marvel

My interests include #quicksilver 😋😋😋 #pietromaximoff #allnewxfactor #xmen #marvel

My interests include #quicksilver 😋😋😋 #pietromaximoff #allnewxfactor #xmen #marvel

peppermonster:

#InMarvelWeTrust #wintersoldier #scarletwitch #imax

peppermonster:

#InMarvelWeTrust #wintersoldier #scarletwitch #imax

I really love this #wandamaximoff Cosplay. I love the #scarletwitch so so so much. And having made this #cosplay ad seeing it all come together really makes me so happy! #marvel #avengers #ageofultron

I really love this #wandamaximoff Cosplay. I love the #scarletwitch so so so much. And having made this #cosplay ad seeing it all come together really makes me so happy! #marvel #avengers #ageofultron

My Scarlet Witch #cosplay is done! Don’t I make a cute Wanda? ❤️💋❤️💋❤️💋 #scarletwitch #marvel #wandamaximoff

My Scarlet Witch #cosplay is done! Don’t I make a cute Wanda? ❤️💋❤️💋❤️💋 #scarletwitch #marvel #wandamaximoff